loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 98
يکشنبه 2 خرداد 1400 زمان : 20:43

روش خوب بازاریابی داخلی به معنای ارسال ایمیل برای افرادی است که واقعاً می خواهند از شما بشنوند. اما اغلب اوقات ، ایمیل های شما هنوز در صندوق ورودی مشتریان شما گم می شوند - یا بدتر از آن ، پوشه هرزنامه شما. و سپس ، وقتی کسی ایمیل شما را باز می کند ، در واقع کلیک نمی کند.


روش خوب بازاریابی داخلی به معنای ارسال ایمیل برای افرادی است که واقعاً می خواهند از شما بشنوند. اما اغلب اوقات ، ایمیل های شما هنوز در صندوق ورودی مشتریان شما گم می شوند - یا بدتر از آن ، پوشه هرزنامه شما. و سپس ، وقتی کسی ایمیل شما را باز می کند ، در واقع کلیک نمی کند.

1. آدرس های ایمیل را خریداری نکنید.

آنچه را که فکر می کنید بدانید: در مراحل اولیه خبرنامه بازاریابی از طریق ایمیل ، می خواهید هر کاری را که برای شروع کمپین لازم است انجام دهید و توجه خود را به تجارت خود جلب کنید. من آن را دریافت هر گزینه ای را که به صورت آنلاین مشاهده می کنید ، باید در برابر تمایل به خرید لیست ایمیل مقاومت کنید.

روش های زیادی برای خرید لیست ایمیل وجود دارد ، اما هیچ یک از آنها واقعاً به کمپین شما کمک نمی کند. چرا؟ از آنجا که دارندگان این آدرس های ایمیل صریحاً با دریافت محتوا از شما موافقت نکرده اند ، هیچ نشانی از علاقه آنها وجود ندارد - یا اینکه آیا آنها برای آنچه شما ارائه می دهید مناسب هستند.

2. قوانین CAN-SPAM را رعایت کنید.

CAN-SPAM (كنترل سوuseاستفاده از پورنوگرافی و بازاریابی ناخواسته) عملی است كه در سال 2003 تصویب شده است. اساساً ، این قانونی است كه قوانینی را برای ایمیل های تجاری و پیام های تجاری تعریف می كند ، به گیرندگان حق می دهد كه ایمیل خود را از آنها متوقف كنند و مجازات ها را مشخص می كند. برای او که قانون را نقض می کند.

3. اطمینان حاصل کنید که روند انطباق با GDPR مطابقت دارد.

ممکن است شما در مورد آیین نامه عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) ، قانون جدیدی که در ماه مه 2018 برای محافظت بهتر از داده های شخصی کاربران اینترنت در سراسر اروپا وضع شده ، شنیده باشید.

ما انتظار نداریم شما این قانون طولانی را حفظ کنید.

4. ظرف 24 ساعت به مخاطبین جدید ایمیل ارسال کنید.

مهم این است که وقتی شرکت یا مارک تجاری شما در ذهن مشتریان بالقوه شماست از این فرصت استفاده کنید. وقتی افراد ایمیل می فرستند و بعد از 24 ساعت از ثبت نام در خبرنامه شما ، ثبت نام در یک برنامه نمایش و غیره ، می بینید که پست آینده چگونه خواهد بود. به علاوه ، این یک فرصت عالی برای مارک تجاری و تعیین انتظارات است.

5- ایمیل های خود را از طریق شخص حقیقی و نه از طرف شرکت خود ارسال کنید.

هنگامی که از یک شخص واقعی ایمیل ارسال می کنید ، نرخ باز شدن ایمیل شما افزایش می یابد. واضح و ساده دلیل این امر این است که - براساس آزمایشات قبلی که ما انجام داده ایم - گیرندگان بیشتر از نام عمومی به نام و آدرس ایمیل ارسال کننده سفارشی اعتماد می کنند. این روزها مردم از نظر هرزنامه غرق شده اند و اغلب تمایلی به باز کردن ایمیل ارسال کنندگان ناآشنا ندارند - و آنها بیشتر از اعتماد عمومی به نام فرستنده شخصی و آدرس ایمیل اعتماد می کنند.

6. متن پیش نمایش را از قبل تنظیم کنید.

سرویس گیرنده های ایمیل مانند برنامه iPhone Mail ، Gmail و Outlook چند خط اول متن را از متن ایمیل شما به همراه موضوع عنوان نمایش می دهند. به عبارت دیگر ، این یک پیش نمایش متنی از محتوای داخل ایمیل است. مقدار دقیق متن نمایش داده شده به سرویس گیرنده ایمیل و تنظیمات کاربر بستگی دارد.

از آن برای ارائه خلاصه ای مختصر و مختصر از آنچه که شما ارائه می دهید استفاده کنید - و آن را در 50 نویسه یا کمتر نگه دارید.


7. خطوط موضوعی واضح و قابل کلیک را بنویسید.

صحبت از موضوع ... پیام های ایمیل بازاریابی رقابت زیادی در صندوق های دریافت کننده گیرنده دارند. بهترین روش برای برجسته کردن ، نوشتن عناوین جذاب "من نمی توانم روی این مورد کلیک کنم" است.


8- ایمیل ها را مختصر نگه دارید.

همه مشغول هستند و صندوق ورودی آنها واقعاً پر است. چرا با ایمیل طولانی باد به مشکل اضافه می شود؟ افراد معمولاً ایمیل های کوتاه و کوتاه را بهتر از پیام های طولانی دوست دارند زیرا ایمیل های خلاصه تمرکز مشخصی دارند. علاوه بر این ، هنگامی که کاربران در مدت زمان کوتاهی تمام ایمیل های خود را پاک می کنند ، احتمالاً قبل از تصمیم گیری برای اقدامی پیام کلی را پیدا می کنند.

دلیل دیگری برای کوتاه کردن ایمیل هایتان است؟ نسخه های زیادی نیز در واقع یک پرچم قرمز برای فیلترهای اسپم هستند.

9. در هر ایمیل یک دکمه تماس برای عمل داشته باشید.

به یاد می آورید وقتی گفتید بسیاری از گیرندگان ایمیل شما بدون خواندن نسخه کامل ایمیل شما را چک می کنند؟ به همین دلیل می خواهید یک دکمه واضح برای اقدام (CTA) داشته باشید که حتی برای سریعترین اسکنرهای ایمیل نیز کشف آن آسان باشد. بدون دکمه CTA ، از گیرندگان نمی خواهید اقدامی انجام دهند که در واقع به نفع آنها باشد - و رشد تجارت شما.


10. متن alt را به تصویر دعوت به عمل اضافه کنید.

بسیاری از سرویس دهنده های ایمیل به طور پیش فرض تصاویر - از جمله دکمه های CTA - را مسدود می کنند. این بدان معنی است که ممکن است بخش بزرگی از مخاطبان شما CTA زیبا و پیشرفته را نبینند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 1111
  • بازدید کلی : 17226
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی