loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 188
يکشنبه 20 تير 1400 زمان : 15:35

شما همه چیز راجع به سرمایه گذاری روی نقره ، طلا ، روغن و حتی قهوه می دانید ، اما در مورد ساعتها چه می کنید؟ آنها یک گزینه جذاب و سرگرم کننده برای انواع دیگر سرمایه گذاری ها هستند ، زیرا برخی ارزش خود را بسیار خوب نگه می دارند و برخی دیگر با گذشت زمان ارزش خود را افزایش می دهند. در اینجا ، نگاهی به بهترین ساعتهای رولکس برای سرمایه گذاری خواهیم انداخت ، بعلاوه خواهید فهمید کدام رولکس ارزش خود را بهترین نگهداری می کند.

شما همه چیز راجع به سرمایه گذاری روی نقره ، طلا ، روغن و حتی قهوه می دانید ، اما در مورد ساعتها چه می کنید؟ آنها یک گزینه جذاب و سرگرم کننده برای انواع دیگر سرمایه گذاری ها هستند ، زیرا برخی ارزش خود را بسیار خوب نگه می دارند و برخی دیگر با گذشت زمان ارزش خود را افزایش می دهند. در اینجا ، نگاهی به بهترین ساعتهای رولکس برای سرمایه گذاری خواهیم انداخت ، بعلاوه خواهید فهمید کدام رولکس ارزش خود را بهترین نگهداری می کند.

چرا رولکس را به عنوان سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ ساعت های رولکس از کلکسیون ترین مارک های ساعت محسوب می شوند. علاوه بر این ، فوربس این شرکت را در لیست قدرتمندترین مارک های جهان در سال 2016 در رتبه 64 قرار داد. به احتمال زیاد رولکس که در سال 1905 تاسیس شد ، از موفقیت مداوم در طول سال 2020 و در آینده برخوردار خواهد بود.

تاریخ روز رولکس

ساعت های Rolex Datejust سرمایه گذاری ارزشمندی هستند ، اما با گسترش مدل های Rolex Day Date در ویژگی های مدل Datejust ، بسیار محبوب هستند. پس از این گفته ها ، در یک وضعیت خوب Rolex Datejust یا Datejust II بینی خود را بالا نبرید. بسیاری از خریداران از این ساعتها به دلیل ظاهر ساده و ساده شان قدردانی می کنند و مانند مدل Day Date ، بسیاری از گزینه های عالی برای اندازه گیری در اندازه های زنانه و مردانه وجود دارد. تاریخ رولکس در تاریخ 950 پلاتین یا طلای 18 سی تی مطمئناً سرمایه گذاری قابل اعتمادی را انجام می دهد ، به شرطی که در شرایط عالی باشد. بیشتر ساعتهای Rolex Day Date به دلیل سبک بی انتها و عملکردی معقول ، ارزش فروش بالایی دارند. آنها کمی کوچکتر از مدل های اسپرت مانند Submariner و Yacht Master هستند ، که مورد توجه کسانی قرار می گیرد که ظاهر یک ساعت لباس کلاسیک را ترجیح می دهند.

حتما بخوانید: چرا باید یک ساعت رولکس دست دوم انتخاب کرد؟

رولکس ساب مارینر

اگر به دنبال بهترین رولکس برای خرید از نظر محبوبیت هستید ، ممکن است یک Submariner همان چیزی باشد. خوش تیپ ، بادوام و کاملاً اسپرت ، این رولکس با داشتن یکپارچگی ضد آب تا عمق حدود 300 متری ، کاملاً عمیق تر از حد متوسط فرو رفتن غواص ورزشی است ، ظاهری زیبا دارد. Rolex Submariners به دلیل کیفیت و دوام ناهموارشان ، به طور کلی مورد پسند کسانی است که بازار فروش مجدد را خریداری می کنند. یک نکته احتیاطی درباره Rolex Submariner 16610 به طور خاص: این ساعت در بازار فروش مجدد بسیار محبوب و ارزشمند است که اغلب تقلبی می شود. حتماً از یک منبع معتبر که گواهی اصالت را در زمان فروش ارائه می دهد ، خرید کنید.

Rolex Yacht Master

Rolex Yacht Master با محبوبیت چند ساله ، ترکیبی جذاب و زیبا را ارائه می دهد. در پایان های مختلف تولید می شود ، در مردان و زنان در اندازه های مختلف وجود دارد. همانطور که از نام Yacht Master پیداست ، این ساعت ضد آب است. Yacht Master و Yacht Master II هر دو به راحتی با دستان بزرگ و تعداد پررنگ مشخص می شوند که هر دوی آنها خواندن را حتی در شرایط دشوار نیز آسان می کند. از آنجا که این ساعت های نمادین برای دوام ساخته شده اند ، تمایل دارند ارزش خود را به خوبی حفظ کنند. استحکام آنها بهمراه ظاهر بی انتها باعث محبوبیت فوق العاده آنها در بازار فروش مجدد می شود.

Rolex GMT-Master

Rolex’s GMT-Master و GMT-Master II همیشه مورد تقاضا هستند. این ساعت های هواپیمابر برای پاسخگویی به نیاز خلبانان بین المللی طراحی شده اند و از هر نظر کاملاً قابل توجه هستند. Rolex GMT-Master II با عقربه های مشخص 24 ساعته و حاشیه های پیشرفته 24 ساعته چرخشی ، به فرد اجازه می دهد تا به طور همزمان سه منطقه زمانی مختلف را بخواند. این مدل علیرغم سودمندی آشکار ، زیبایی زیبایی ارائه می دهد و به طور یکسان با لباس های گاه به گاه و رسمی جفت می شود. صفحه بزرگ آن جلوه گر لوکس بودن است و طراحی پیچیده آن آن را بسیار مورد پسند خریداران بالقوه قرار می دهد - یعنی اگر تحمل جدایی از آن را دارید!

رولکس دیتونا

اگر به دنبال یک ساعت مدرن هستید ، آن را در Rolex Daytona خواهید یافت. این مدل که به افتخار یکی از پایتخت های اتومبیلرانی آمریکا نامگذاری شده است ، به لطف سه گانه زیر شماره گیری ، زیبایی منحصر به فردی را ارائه می دهد. اگر به سرعت ، لوکس بودن و کارایی خود جایزه می دهید ، Daytona ساعتی است که ارزش بررسی دارد. این رولکس خاص محبوبیت زیادی بین افراد مشهور دارد و شاید به همین دلیل است که ارزش خود را به خوبی حفظ می کند. به عنوان نمونه ، Paul Newman Rolex Daytona در حراج Christie’s با مبلغ عالی 989،000 فرانک سوئیس ، که معادل حدود 1،089،186 دلار دلار آمریکا است ، فروخته شد.

افکار نهایی

از بین این همه مدل برتر ، کدام رولکس بهترین ارزش را دارد؟ بسیاری از کارشناسان موافق هستند که Submariner 16610 نمرات برتر این گروه را کسب می کند. و ، علیرغم این واقعیت که قیمت طلا غالباً افزایش می یابد ، به نظر می رسد که فولاد Submariner به دلیل ظاهر بی انتها و قابلیت اطمینان با دوام ، محبوب ترین است. البته ، گفتن آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد غیرممکن است. توصیه ما؟ رولکس را انتخاب کنید که شخصاً مورد توجه شما قرار گیرد و اگر می توانید یک مدل نسخه محدود بسیار آرزو را بدست آورید ، احتمال سودآوری هنگام زمان فروش مطمئناً به نفع شماست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 1141
  • بازدید کلی : 17256
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی