loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 106
يکشنبه 24 مرداد 1400 زمان : 14:04

مانند هر وسیله ای که روز به روز روی بدن خود می پوشید ، ردیاب های تناسب اندام فوق العاده شخصی هستند. آنها نه تنها باید راحت و جذاب باشند ، بلکه باید سبک زندگی شما و زمان و نحوه تمرین شما را نیز در بر بگیرند.

مانند هر وسیله ای که روز به روز روی بدن خود می پوشید ، ردیاب های تناسب اندام فوق العاده شخصی هستند. آنها نه تنها باید راحت و جذاب باشند ، بلکه باید سبک زندگی شما و زمان و نحوه تمرین شما را نیز در بر بگیرند.

آیا شما فقط یک Peloton خریداری کرده اید یا فقط می توانید در زمان ناهار فشار بیاورید؟ مطالعات در مورد مزایای آنها متفاوت است ، اما هرگز زمان بهتری برای یافتن یک ابزار قدرتمند و پیچیده وجود نداشت که به شما در بهینه سازی تمرینات شما کمک کند یا هر روز چند مرحله دیگر را انجام دهید.

شارژ Fitbit 4

سوالی که اغلب به آن پاسخ می دهم این است: آیا باید Fitbit ، Apple Watch یا Garmin دریافت کنم؟ اگر این را می پرسید ، احتمالاً نیازی به قابلیت های پیشرفته اپل یا Garmin ندارید و با Fitbit اولیه بهتر هستید. با توجه به اینکه هر شرکت بزرگ فناوری سعی می کند ناهار پوشیدنی خود را بخورد ، قابل توجه است که ردیاب های Fitbit مقرون به صرفه ، جذاب و راحت هستند ، با یک برنامه کاربردی آسان و یک جامعه بزرگ و اختصاصی. Charge 4 در حال حاضر بهترین است ، با ویژگی هایی مانند GPS داخلی که فقط در ردیاب های بسیار گران تر دیده ام.

7 ساعت شیک ترین ساعت الماس

Garmin Venu Sq and Sq Music Edition

چندین سال است که نسخه یا نسخه دیگری از Fitba's Versa این مکان را اشغال کرده است. اما اکنون که Garmin ردیاب خود را در سطح ابتدایی و مربع شکل دارد ، Venu Sq آخرین نسخه Versa 3 را ارائه می دهد. این نقطه قیمت مناسب Fitbit را با داده های دقیق و دانه دانه تناسب اندام Garmin ترکیب می کند. در حالی که بسیاری از رقبای خود نظارت بر اکسیژن خون و ردیابی خواب را به عنوان ویژگی های پیشرفته معرفی می کردند ، Garmin سالهاست که این موارد را بدون پرداخت هزینه اضافی اشتراک می کند. این محصول در انواع رنگ های جذاب ، با صفحه نمایش لمسی LCD روشن و پاسخگو که دارای گزینه ای همیشه روشن است ، ارائه می شود.

ردیاب تناسب اندام Letsfit

ساعت هوشمند لتسفیت ، فیت بیت ورسا است ، درست تا حروف صفحه ساعت ، اما تفاوت ها برای هرکسی که از ورسای واقعی استفاده کرده (و دوستش دارد) آشکار است. چفت از پلاستیک ارزان ساخته شده است. معیارهای ردیابی شده در صفحه ساعت ابتدایی هستند. برنامه VeryFitPro جذاب نیست و مشورت با آن لذت بخش نیست.

اپل واچ سری 6

هر سال ، اپل یک ساعت جدید عرضه می کند و هر سال ، ما یک چیز را می گوییم: اگر قبلاً Apple Watch دارید ، لازم نیست ارتقا دهید ، اما اگر به دنبال خرید یک ساعت برای اولین بار هستید ، بهترین ساعت است. میتونی به دستش بیاری. سال گذشته ، اپل دو سری 6 و SE را عرضه کرد. سری 6 دارای همه زنگ ها و سوت ها است ، از جمله زمان شارژ سریعتر ، نظارت بر اکسیژن خون و ادغام با Fitness+، سرویس جریان جدید درخواستی اپل که تمرینات شما را بین ساعت ، صفحه تلفن و اپل شما ادغام می کند. تلویزیون.

چرا باید یک ساعت رولکس دست دوم انتخاب کرد؟

Garmin Forerunner 745

اگر دونده یا سه ورزشکار هستید ، سری Garmin's Forerunner را توصیه می کنم. آخرین آن Forerunner 745 است که مانند تمام ساعت های Garmin ، یکی از دقیق ترین ردیاب های GPS است که من امتحان کرده ام. این فوق العاده سبک و کوچک است ، برای ضبط شنای شما ضد آب است و دارای انواع ابزارهای تجزیه و تحلیل عملکرد است که به شما کمک می کند تمرینات خود را برای حداکثر عملکرد در روز مسابقه بهینه کنید ، مانند ارائه پیشنهادات برای بازیابی و پیش بینی زمان مسابقه. ساعتهای Garmin همچنین با ابزارهای ویژه Garmin در حال اجرا هستند. با Strava ، یکی از محبوب ترین برنامه های آموزشی ؛ و همچنین با Tacx ، مجموعه ای از مربیان هوشمند همکاری می کند.

حلقه اورا

با از بین رفتن حلقه Motiv ، Oura در حال حاضر یکی از معدود حلقه های خوب ردیاب تناسب اندام است. من آماده بودم از هیچ چیز بر اساس هیاهو و عرفان ممتاز آن خوشم نیاید. در کمال تعجب ، سنسورهای آن بسیار حساس هستند (این چیز خوبی است) و الگوریتم آن هوشمند و قابل هضم است.

وای بند 3.0

The Whoop به اندازه یک اشتراک ، یک گروه تناسب اندام نیست. بند با عضویت رایگان است که از 18 دلار در ماه برای تعهد 18 ماهه یا 30 دلار در ماه به صورت ماهانه شروع می شود. دو سنسور LED و شتاب سنج ضربان قلب ، خواب و داده های حرکتی را برای اندازه گیری های مبهم فشار تمرین ، بهبودی و خواب شما برای دستیابی به اهداف تناسب اندام شما اندازه گیری می کند.

Withings حرکت نوار قلب

ساعتهای هوشمند Withings دارای صفحات آنالوگ هستند که آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه برای افرادی که مایل به استفاده از رایانه کوچک روی مچ دست خود نیستند تبدیل می کند. از جدیدترین سبک های آن ، من ECG Move را بیشتر دوست دارم. این ساعت به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای ساعت ECG مانند سری 6 اپل به بازار عرضه می شود ، اما همچنین به طور خودکار فعالیت ها را به طور خودکار ثبت می کند و می تواند خواب را ردیابی کند.

Garmin Fenix 6S Pro

Garmin's Fenix 6S Pro (8/10 ، WIRED توصیه می کند) بهترین ساعت چندنفره در فضای باز است که از استفاده از آن لذت بردم. برخلاف 6X Pro Solar بزرگتر ، شارژ خورشیدی ندارد. اما علاوه بر سیستم های ناوبری ماهواره ای فوق العاده Garmin و تنوع حالت های مختلف ورزشی ، دارای ویژگی های مدیریت قدرت جدید است که می تواند عمر باتری را افزایش دهد در صورتی که مدتی از شارژر دور هستید.

گارمین لیلی

Garmin یک سری کامل از ساعت های مد دارد ، اما در مقایسه با همتایان اسپرت خود همیشه براق بوده اند. به عنوان مثال ، وقتی مچ دستم را به طرف صورت می چرخانم ، صفحه نمایش به طور قابل اطمینان روشن نمی شود ، یا وقتی می خواستم فعالیتی را شروع کنم ، صفحه لمسی قابل اعتماد نبود. با این حال ، نسخه اسپرت Garmin Lily بی شک زیبا است. قاب 34 میلی متری کوچک است اما هنوز به اندازه کافی بزرگ است تا اعلان های من را مشاهده کرده و فعالیت ها را با یک ضربه تند وشدید زدن و ضربه زدن دنبال کنید.

Samsung Galaxy Watch Active

اگر صاحب یک سامسونگ گلکسی S21 گران قیمت هستید ، ممکن است Galaxy Watch Active (8/10 ، WIRED Recommends) را بخواهید. سبک ، جذاب و نصف قیمت اپل واچ است. همچنین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و دارای GPS داخلی ، ردیابی مداوم ضربان قلب و اعلان های شاد هنگام دستیابی به کوچکترین اهداف تناسب اندام است. حتی می توانید از تلفن سامسونگ خود برای شارژ آن با ویژگی Power Share استفاده کنید! گذشته از چند نام بزرگ مانند Spotify و Strava ، تعداد زیادی برنامه با کیفیت بالا در فروشگاه برنامه سامسونگ وجود ندارد ، اما برنامه های داخلی به خوبی کار می کنند.

Suunto Suunto 7

سالهاست که Suunto تلاش می کند از گروه اصلی کاربران راهنماهای سخت کوهستانی که برای تفریح کوهستانی اجرا می کنند فراتر رود. Suunto 7 تلاشی برای جلب مخاطبان بیشتر است و این بهترین ساعت ورزشی است که از پلت فرم ساعت هوشمند Google Wear OS استفاده می کند.

Amazon Halo

آمازون سابقه پرتاب ایده های جنجالی به دیوار و دیدن چیزهایی را دارد که می چسبد. در نگاه اول ، یک گروه تناسب اندام که از شما می خواهد برای ارزیابی درصد چربی بدن خود به ساق پا بپردازید ، یکی از بدترین آنها به نظر می رسد. من همچنین معیارهای فعالیت هفتگی Halo را بی فایده دیدم (من می توانم این تعداد امتیاز را در یک روز جمع آوری کنم) ، و من از داشتن ساعت و ردیاب فعالیتی که به راحتی بر روی مچ دستم قابل دسترسی بود ، غافل شدم.

Garmin Instinct Solar

همه از فعالیت های مختلف لذت می برند ، بنابراین توصیه نمی شود یک ردیاب تناسب اندام را که برای همه کار می کند توصیه کنید. اما به احتمال زیاد هرکسی دقیقاً همان کارهایی را که من انجام می دهم دوست دارد - کمپینگ گاه به گاه ، حرکت و حرکت در جایی که به GPS نیاز دارید اما نقشه های کاملاً دقیق ندارید - Garmin Instinct Solar ساعت ورزشی مورد علاقه من است. به روزرسانی امسال شامل یک پالس اکسی متر برای ردیابی سطح اکسیژن خون در هنگام خواب ، معیار باتری بدن مخصوص Garmin است که به شما می گوید چقدر در طول روز افزایش یافته اید و البته شارژ خورشیدی با یک صفحه شیشه ای Power Glass.

ردیابهای دیگری که دوست داریم

Garmin Venu (350 دلار) یک ساعت همه کاره است که ترکیبی از هوشمندی Garmin برای ردیابی داده ها و صفحه نمایش AMOLED زرق و برق دار است. اسکات گیلبرتسون ، منتقد می گوید که این یک ساعت مچی خوب Garmin است. من Venu را به صفحه لمسی کمی ضخیم Vivomove Luxe ترجیح می دهم.

من این ردیاب ها را دوست نداشتم

من دائماً ردیاب های جدید تناسب اندام را آزمایش می کنم. برخی از آنها خلوت هستند.

در نگاه اول ، Zepp-E Circle (250 دلار) و اپل واچ آن ، Square ، ردیاب های تناسب اندام با ظاهری عالی و بدون حاشیه هستند. اما گروه سفت است و احساس می کند ارزان است. مدام قطع می شد ؛ این برنامه برای مفید بودن نیاز به ترفندهای زیادی دارد. و من معیار تناسب اندام اختصاصی Zepp در کسب PAI (هوش فعالیت شخصی) را بسیار گیج کننده و غیرقابل تصور یافتم. هزینه زیادی برای آنچه ارائه می دهد دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 1112
  • بازدید کلی : 17227
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی