loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 123
يکشنبه 2 خرداد 1400 زمان : 20:40

بازاریابی از طریق ایمیل به معنای دادن تجارب لذت بخش و ارزشمند به مشتریان است که آنها را با نام تجاری و محصولات شما درگیر می کند. ما بهترین توصیه های بازاریابی از طریق ایمیل را برای کمک به شما در بهبود عملکرد کمپین های خود جمع آوری کرده ایم.



بازاریابی از طریق ایمیل به معنای دادن تجارب لذت بخش و ارزشمند به مشتریان است که آنها را با نام تجاری و محصولات شما درگیر می کند. ما بهترین توصیه های بازاریابی از طریق ایمیل را برای کمک به شما در بهبود عملکرد کمپین های خود جمع آوری کرده ایم.

آن را منحصر به فرد کنید

محدود کردن عرضه به گروه خاصی از افراد می تواند ارزش و کمبود یک محصول یا خدمات را نشان دهد. مطالعات انجام شده توسط روانشناس دکتر رابرت سیالدینی نشان داده است که افراد تمایل به چیزهای نادر دارند و برای آنها ارزش بیشتری قائل هستند.

استفاده از این اصل کمبود از طریق پیشنهادات انحصاری بهترین روش بازاریابی از طریق ایمیل است که برای کمک به افزایش تعامل و تبدیل مشتری استفاده می شود.


چیز اضافی را پیشنهاد دهید

مشترکان ایمیل شما هر روز ده ها ، اگر نه صدها ایمیل دیگر دریافت می کنند. به طور مداوم از آنها خواسته می شود که دوره آزمایشی رایگان را شروع کنند ، کتاب الکترونیکی را بارگیری کنند یا شخصی را در توییتر دنبال کنند. در صندوق ورودی مقدار زیادی سر و صدا وجود دارد.

دادن چیز اضافی به کاربران تا حد زیادی به جلب اعتماد آنها کمک می کند. Squarespace واقعیت های زندگی پرمشغله ما را می شناسد و فرصتی را برای یک تجربه طولانی فراهم می کند.


کیوان لی از بافر به ما گفت که بهترین روش بازاریابی از طریق ایمیل این است که "لطفا مشترکان" را لطفا " Dropbox با این ایمیل این توصیه را به سطح جدیدی رساند. آنها 10 برابر فضای ذخیره اضافی با همان قیمت به من دادند! فکر می کنید ایمیل بعدی را که ارسال می کنند باز می کنم؟ چالش برانگیز.


از مدرک اجتماعی استفاده کنید

اثبات اجتماعی ، مانند بررسی مشتری ، رتبه بندی و محتوای تولید شده توسط کاربر ، می تواند به ایجاد اعتبار کمک کند و مشتریان شما را به خرید نزدیک کند. به گفته YouGov ، 78٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده قبل از خرید نظرات را می خوانند.

Pipedrive از بهترین شیوه های بازاریابی از طریق ایمیل در ایمیل خوش آمد گویی خود استفاده می کند.


بسیاری از انجمن ها و انجمن ها از Social Proof بهره کامل می برند. از آنجا که آنها کاربران فعال دارند ، می توانند از اشتراک گذاری برای به اشتراک گذاری بیشتر بهره مند شوند.

ایمیل های Quora شامل داستان های مرتبط ایجاد شده توسط کاربران همراه با نام نویسندگان است. داستانهای پیشنهادی براساس فعالیت فردی کاربر در انجمن است ، به این ترتیب آنها می توانند به موضوعاتی که علاقه آنها را برانگیخته است بازگردند و خواندن آنها را از سر بگیرند.

برند خود را انسانی کنید

ایمیل فرصت خوبی برای انسانی سازی برند شماست. صحبت در مورد چالش ها ، موانع و شکست ها ، ارائه یک نگاه اجمالی در پشت صحنه یا ابراز قدردانی می تواند به انسانی تر نشان دادن برند شما کمک کند. ارائه و ارسال داستان پشت مارک از طرف شخصی در شرکت می تواند به ایجاد ارتباط با مشتریان کمک کند.

اتخاذ لحن گفتگوی دوستانه تر ، یکی دیگر از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل است که می تواند به تغییر درک مشتریان بالقوه از نام تجاری شما کمک کند.


تبدیل های خرد را هدف قرار دهید

Death to the Stock Photo تقریباً با استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل تجارت آنها را کاملاً گسترش داده است. بنیانگذار ، دیوید شری ، در مورد استراتژی بازاریابی ایمیل شرکت با ما صحبت کرد و یکی از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل را با ما به اشتراک گذاشت.

ساده ، در عین حال بسیار عمیق است. این فرصت ها را برای تبدیل های کوچک در هر ایمیل ایجاد می کند تا افراد به اقدام عادت کنند. این می تواند به سادگی "مرا در توییتر دنبال کنید" باشد.


بارگیری ها را شامل شود

به گفته رادیکاتی ، تعداد ایمیل های ارسالی و دریافت شده با پیوست از سال 2009 تا 2013 43 درصد افزایش یافته است. در همین مدت ، ایمیل های پیوست نشده 27٪ افزایش یافته است.

Death to the Stock Photo هر ماه فقط یک ایمیل ارسال می کند ، اما هر یک شامل یک فایل قابل بارگیری از عکس های زیبا است که گیرنده می تواند از آنها در وبلاگ یا ایمیل خود استفاده کند.

درباره چگونگی ایجاد مرگ بر سهام سهام یک تجارت الکترونیکی سودآور بیشتر بخوانید.

مرگ به سهام عکس با بسته های عکس ماهانه رایگان ما باعث ایجاد انگیزه در کاربران جدید می شود. درج یک تصویر بارگیری رایگان در هر ایمیل کلید رشد لیست و تعامل کاربر آنها بود. همانطور که مشترکان عادت می کنند از هر نامه الکترونیکی ارزشی دریافت کنند ، به احتمال زیاد آماده می شوند که زمان آن فرا برسد.

به خوانندگان خود بگویید که بعد چه کار کنند

گناه اصلی تحول ، عدم شفاف سازی مرحله بعدی است. اگر فردی مطمئن نیست که چه کاری انجام دهد ، چگونه می تواند تغییر شکل دهد؟

کارشناسان نرخ تبدیل بارها و بارها بر این مورد به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل تأکید می کنند: "با کاربران خود صریح و مستقیم باشید و دقیقاً به آنها بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهند."

این ایمیل از Backlinko مثال خوبی برای این بهترین روش بازاریابی است.


ایده ساده است: فقط وبینار را به تقویم خود اضافه کنید. این نه تنها الگوی رفتار کلیک برای ایمیل های Backlinko را تقویت می کند ، بلکه احتمال حضور ثبت نام کنندگان در وبینار را نیز افزایش می دهد.

به س "ال "بعد چه کاری باید انجام دهم؟" پاسخ دهید این همچنین یک روش عالی برای تقویت تعامل با یک محصول SaaS است. Dropbox از شما می خواهد Paper را امتحان کنید و به شما می گوید دقیقاً با آن چه کار کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 1119
  • بازدید کلی : 17234
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی