loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 329
11 زمان : 1399:2

طراحي آشپزخانه يكي‌از مهم‌ترين نصيب ها در منزل به حساب آورده مي شود چون سعي و همت مطلوب با چينش و بعد ها متناسب فضاها رابطه بدون واسطه داشته و رعايت محل قرارگيري سه عنصر حياتي آشپزخانه كه ... ادامه مطلب را بخوانيد

طراحي آشپزخانه يكي‌از مهم‌ترين نصيب ها در منزل به حساب آورده مي شود چون سعي و همت مطلوب با چينش و بعد ها متناسب فضاها رابطه بدون واسطه داشته و رعايت محل قرارگيري سه عنصر حياتي آشپزخانه كه سردخانه , سينك ظرفشويي و اجاق‌گاز است و به اصطلاح مثلث كار در آشپزخانه از نيازهاي لازم به اكانت مي‌آيد رعايت مثلث كار منجر سهولت در انجام امور سواي تداخل و بي نظمي شده و از اصول استاندارد در دكوراسيون المان هاي آشپزخانه به حساب آورده مي شود . در واقع مثلث كار حوزه مهيا سازي , شست و شو و پخت و پز را توصيف كرده و منجر ارتقاء تلاش در طول امنيت و زيبايي مي شود .



آشپزخانه خطي يا اين كه تك ديواره

بي آلايش ترين صورت سازماندهي آشپزخانه يك سطر از امكانات و پيشخوان است كه در قبال يك ديوار دكورا سيون مي شود . اين طرح مطلوب اتاق هاي نازك و طولاني يا اين كه جداره اي از يك استوديو است كه در آن آشپزخانه مي‌تواند منقطع باشد و يا اين كه در راس اعتنا فضايي قرار گيرد .

براي تلاش خوبتر , پلان مي بايست شمل فضاي پيشخوان در هر دو سوي امكانات باشد ولي سردخانه كه فقط در يك سو به تراز پيشخوان نياز دارااست ميتواند در يك انتهاي ديوار آشپزخانه قرار گيرد بايستي اعتنا داشت كه گونه سردخانه براساس جهت بازشو در , رو به پيشخوان همسايه تنظيم شود .



آشپزخانه راهرويي

آشپزخانه راهرويي دراي دو سطر پيشخوان به موازات يكديگر است سينك ظرفشويي , اتومبيل ظرفشويي و اجاق‌گاز بايستي در يك جداره و فريزر در جداره ديگر آشپزخانه قرار گيرد . پيشخوان ها براي به كار گيري بيش ازيك نفر مي بايست دست كم ۱۲۰۰ ميلي متر از يكديگر مسافت بگيرند

البته در شرايطي كه آشپزخانه صرفا براي يك نفر پباده سازي شده باشد مسافت در ميان پيشخوان ها قادر است تا ۹۰۰ ميلي متر كاهش يابد كه در شكل وجود فضاهايي با دسترسي از آشپزخانه اين مقدار سفارش نميشود .



آشپزخانه L صورت يا اين كه U صورت

در‌اين دكوراسيون ها , پيشخوان و وسايل بر روي دو يا اين كه سه ديوار آشپزخانه نظم دهي ميگردند كه در هر دو نوع فضاهاي پهناور و كوچك به كار مي‌رود البته بايستي اعتنا داشت كه در اتاق هاي وسيع تر مثلث كار در محدوده ارتفاع باصرفه ۶۷۰۰ - ۳۶۰۰ ميلي متر باقي بماند به طور معمول در چنين چينش هايي , يك بازوي L يا اين كه U پيشخواني را صورت مي‌دهد كه براي صرف وعده هاي غذايي محرمانه به كار ميرود و خوب تر است پيشخوان سرو خوراك با ارتقا طول از حوزه هاي كاري آشپزخانه مستقل شود .



آشپزخانه جزيره اي

يك ميز كار مركزي , فضايي تكميلي را براي انجام كار هاي متعدد آماده مياورد كه بسته به رغبت آشپز , جزيره ميتواند به حوزه مهيا سازي يا اين كه حوزه پخت و پزو وعده هاي غذايي اختصاص يابد بين طرح بندي هاي بالا , اين دكوراسيون قادر است موجب تقويت ارتباط ها اجتماعي خانواده در آشپزخانه باشد كه خوب تر است در مكان هاي پهناور با وسعت كافي بين پيشخوان ها و جزيره به كار رود .


چيدمان داخلي مختلف آشپزخانه اي با كانتر آويزان

كابينت هاي آشپزخانه با رنگ خردلي پوشانده شده و از رنگ سياه تحت عنوان رنگ تاكيدي در دور و بر براي نصيب هايي زيرا backsplash , تراز كار و شيرآلات مستعمل شده‌است .

براي گرم تر نمودن گوشه و كنار از يك ديوار با چوب تاواري يا اين كه بلوط مصرف شده كه علاوه بر زيبايي , دارنده مقاومت بالا براي فضاهاي داخلي هست كه فريزر و يخچال به شكل سفارشي در آن درنظرگرفته شده شده‌است چوب بجهت ارگانيك بودن حس بهتري در آشپزخانه و همچنين كابينت هايي با مقاومت و سعي موثرتر ساخت نموده است .

در چيدمان آشپزخانه به جهت توليد تعادل بصري از رنگ بنفش در صندلي هاي كانتر دركنار خردلي مصرف شده كه عامل اينكار به كارگيري از رنگ هاي تكميل كننده رنگ زرد و بنفش در كنار نيز هست .

با پباده سازي هوشمندانه درين سوئيت به كار گيري حداكثري از فضاي جان دار شده و در آن با پباده سازي كابينت هاي بسيار و تراز كار كافي , آسايش و دسترسي سهل به كليه نصيب ها با قابليت و امكان ذخيره سازي متناسب را مقدور ساخته است .


خصوصيت به كار گيري از جزيره غير معمول به حالت تراز كانتري آويزان و فارغ از نصيب زيرين همچنين در ادغام با رنگ خردلي و مشكي و رنگ كامل كننده از ديد بصري هويتي ويژه و متعادل در مخلوط بندي به دور و بر بخشيده و گشوده بودن آشپزخانه رو به نشيمن قادر است فضاي راحتي براي تعاملات اكثر توليد كند .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 53
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 1150
  • بازدید کلی : 17265
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی