loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 103
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 زمان : 19:58

محتوا را می توان یک ماشین فروش در نظر گرفت - به طور غیرمستقیم. با این حال ، اگر استراتژی بازاریابی محتوای شما شامل محتوای رایگان (پست های وبلاگ ، خبرنامه ها ، پست های شبکه های اجتماعی) است ، شما باید هدف مشخصی از این محتوا داشته باشید. من می گویم که هدف کامل این است که چشم انداز را از نقطه A (علاقه مند نیست) به نقطه B (بسیار علاقه مند) به انجام کاری / حل یک مشکل (مشتری شدن) تبدیل کنید.

به جای تلاش برای فروش ، آموزش دهید

محتوا را می توان یک ماشین فروش در نظر گرفت - به طور غیرمستقیم. با این حال ، اگر استراتژی بازاریابی محتوای شما شامل محتوای رایگان (پست های وبلاگ ، خبرنامه ها ، پست های شبکه های اجتماعی) است ، شما باید هدف مشخصی از این محتوا داشته باشید. من می گویم که هدف کامل این است که چشم انداز را از نقطه A (علاقه مند نیست) به نقطه B (بسیار علاقه مند) به انجام کاری / حل یک مشکل (مشتری شدن) تبدیل کنید.


به تجزیه و تحلیل توجه کنید

تجزیه و تحلیل بسیار مهم است. یک کمپین بازاریابی محتوا در واقع به آمار وابسته است ، زیرا شما همیشه می خواهید تلاش خود را بهینه کرده و در نهایت مقیاس خود را تعیین کنید.

دلیل اینکه شما باید به دنبال تجزیه و تحلیل باشید این است که شما باید ببینید مردم در قیف فروش شما در چه مکان هایی افت می کنند. در صورت بروز خطای فنی در سایت ، می خواهید نسخه A / B را آزمایش کنید.

برای بهینه سازی محتوای خود داده ها را اهرم کنید

امروزه جمع آوری داده ها بسیار زیاد است. هر شرکتی در تلاش است تا منجر شود. بیشتر افراد نام ، ایمیل ، شماره تلفن ، جنسیت ، غذای مورد علاقه ، ترکیب قفسه دبیرستان و غیره را برای ایجاد توضیحات شما (به نام خریدار) و ارائه بهترین محصولات ، خدمات یا تبلیغات ممکن برای شما درخواست می کنند. مخاطبان آنها

انجام این کار فروش شما را افزایش می دهد زیرا شما فقط به محصولات موجود در وب فشار نمی آورید. شما قادر خواهید بود افراد خاص را با پیشنهادات خاص هدف قرار دهید ، و این احتمال را می دهد که فروش خود را بدست آورید.

هر دو محتوای همیشه سبز و پرطرفدار را تولید کنید

هر دو محتوای همیشه سبز و پرطرفدار شایسته توجه شما هستند ، اما من ترجیح می دهم 70٪ از تلاش خود را روی موضوعات همیشه سبز بگذارم ، در حالی که 30٪ به موضوعات پرطرفدار می رود.

فایده نوشتن در مورد موضوعات همیشه سبز این است که شما قادر خواهید بود هر سال آن را به روز کنید و با کار بسیار کمتر مسافت پیموده شده بیشتری را از آن خارج کنید.

از زبان مکالمه و ساده استفاده کنید

محتوای استثنایی هرگز پیچیده نیست. بیشتر مردم از خواندن کتاب درسی هیجان زده نمی شوند ، اما از گفتگو با دوستشان هیجان زده می شوند. با لحن مکالمه بنویسید ، نه یکنواخت.

این همچنین فرصتی عالی برای شماست که با ایجاد صدای منحصر به فرد از برند خود استفاده کنید. اگر یک استارت آپ بد بو هستید ، می توانید با خوانندگان خود "گپ" بزنید و از اصطلاحات غیرمعمول استفاده کنید. اگر یک شرکت حسابداری هستید ، می خواهید حرفه ای به نظر برسید ، اما می توانید با مثال های جالب و زبان قابل فهم موضوع را مطبوع تر کنید.

تا آنجا که ممکن است با چشم اندازهای خود درگیر شوید

مثل یک دوستی به آن فکر کنید. هرچه بیشتر صحبت کنید ، روابط قویتر می شود. چقدر با مشتری و مشتری خود ارتباط برقرار می کنید؟ یک بار در هفته؟ سالی یک بار؟

محتوای شما ابزاری عالی است که می تواند در این زمینه به خوبی در خدمت شما باشد. به عنوان مثال هنگام نوشتن مقاله ، یا هنگام ضبط فیلم ، مخاطبان خود را مستقیماً مخاطب قرار دهید. از شخص دوم ("شما" ، "خود") استفاده کنید و سوالات زیادی از آنها بپرسید. آنها را تشویق کنید تا پاسخ های خود را در نظرات ، از طریق ایمیل یا صفحه فیس بوک برند شما ارائه دهند (و حتما سریع پاسخ دهید!).

پیشنهادات قوی برای اقدام (CTA)

CTA ضروری است. مردم معمولاً کارهایی انجام نمی دهند مگر اینکه شما به آنها بگویید. بنابراین دفعه بعدی که می خواهید صفحه رسانه اجتماعی شما را بپسندند ، از آنها صفحه ای مانند این را بخواهید. در صورت نیاز به مشترکان بیشتر ، یک فراخوان قوی برای ایجاد ثبت نام ایجاد کنید.

تست A / B

در صورت شک ، آن را آزمایش کنید! اعداد هرگز دروغ نمی گویند. به عنوان بازاریاب محتوا ، این اغلب نادیده گرفته می شود ، اگرچه انجام آن مهم است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید و باید آزمایش A / B باشید:

سرفصل ها / برچسب های عنوان
گزینه های مختلف انتخاب و CTA
قالب های محتوا
انواع تصویر
طول محتوا

درک کنید که کدام کانال های ترافیکی ارزش آن را دارند

محتوای شما معمولاً ارزش ارسال در همه جا را ندارد. به عنوان مثال ، شاید ارزش آن را نداشته باشد که یک فروشگاه تجارت الکترونیکی که کفش های زنانه می فروشد ، در Medium ارسال کند. استفاده از برخی کانال های ترافیکی دشوار خواهد بود ، بنابراین تمرکز انرژی خود روی سیستم عامل هایی که نتایج بیشتری دارند ، بسیار عاقلانه تر است.

برای دریافت ایده در مورد محل شروع ، به کانالهایی که رقبای شما از آن استفاده می کنند ، نگاه کنید. اگر آنها در این کانال ها سرمایه گذاری می کنند ، حدس بزنید چه؟ آنها کار میکنند!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 1136
  • بازدید کلی : 17251
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی