loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 330
11 زمان : 1399:2

از مهم ترين دلايل نياز به تعميرات لوله كشي آب و يا تعويض آن مانند: پوسيدگي لوله ها ، لوله كشي غير اصولي ، عايق بندي نكردن مناسب لوله ها ، يخ زدگي لوله ها ، استهلاك لوله ها ، به مرور زمان بر اثر استفاده طولاني مدت گرفتگي لوله ها و افزايش فشار ناگهاني در لوله هاي آب و… مي شود.


از مهم ترين دلايل نياز به تعميرات لوله كشي آب و يا تعويض آن مانند: پوسيدگي لوله ها ، لوله كشي غير اصولي ، عايق بندي نكردن مناسب لوله ها ، يخ زدگي لوله ها ، استهلاك لوله ها ، به مرور زمان بر اثر استفاده طولاني مدت گرفتگي لوله ها و افزايش فشار ناگهاني در لوله هاي آب و… مي شود.


ممكن است نياز به تعمير و تعويض سيستم لوله كشي به دلايل مختلفي كه در بالا گفته شد در خانه هاي قديمي با سيستم لوله كشي فرسوده باعث بروز مشكلاتي به خصوص نشتي و تركيدگي لوله هاي آب ( آب گرم و آب سرد) مي باشد.


در اين خانه ها لوله ها به دليل استفاده طولاني مدت از لوله هاي آب ، قرار داشتن در هواي بيرون از منزل مخصوصا محيط هاي خيلي خشك و يا خيلي سرد باعث گرفتگي و دچار پوسيدگي و در قسمتي از لوله شكستگي و نشتي به وجود مي آيد.

در صورتي كه لوله هاي فرسوده به موقع تعمير و يا تعويض نشوند ممكن است در اثر نشتي باعث به وجود آمدن لكه هاي نم و رطوبت در ديوار و سقف منزل خود و يا همسايگان شود. در اين صورت خسارات و خرابي هاي بيشتري براي خود و همسايگان در پي خواد داشت كه در آن موقع بايد رفع نم و رطوبت اقدام كنيد.

اما بعد از گذشت اين همه سال از ارائه خدمات لوله بازكني و تشخيص خرابي و تركيدگي لوله خوشبختانه اكثر تماس ها بعد از پايان كار جز رضايت مندي مشتريان نبوده است.


همچنين اگر در هنگام ارائه خدمات توسط همكاران ما مشكلي روي دهد مي توانيد خيلي سريع با پشتيباني سايت تماس بگيريد و هر گونه پيشنهاد و انتقادي داريد از ما درخواست كنيد.


يكي ديگر از برتري هاي ما نسبت به لوله بازكن هاي ديگر كه باعث شده مشتريان بيشتري از خدمات ما راضي باشند ارائه كمترين قيمت در مقابل بهترين كيفيت براي مشتريان بوده است.

ما با بررسي جوانب كار و ميزان كاري كه تعميركاران ما انجام خواهند داد سعي مي كنيم كه هميشه بهترين قيمت را براي مشتريان هميشگي خود در نظر بگيريم.
ضمن اينكه بعضي اوقات در روند كار متوجه مي شويم كه اشكالات ديگري نيز در لوله ها وجود داد.



تعمير لوله كشي آب:
• اگر لوله كشي خانه ي شما قديمي است و هر روز قسمتي از آن آسيب مي بيند و نياز به بازسازي و بازديد رايگان دارد …
• اگر به علت زنگ زدگي شديد و رسوب گرفتگي لوله ها با مشكل افت فشار آب مصرفي مخصوصاً در آب گرم مواجه هستيد…
• اگر حتي با داشتن پمپ آب و منبع ذخيره آب، با مشكل افت فشار آب زيادي مواجه هستيد…
• و يا اگر دوست داريد در نما و ظاهر خانه خود تحول بزرگ و زيبايي ايجاد كنيد

روش هاي تعمير لوله كشي ساختمان

بهترين راه تعمير لوله كشي آب سرد و گرم خانه به صورت اساسي با ابزارهاي جديد انجام مي شود. در حال حاضر ساختمان ها به روش هاي قبلي ديگر لوله كشي نمي شوند. زمان لوله كشي بسيار كم و سريع تر شده و روش لوله كشي آب بسيار اولي تر شده است.


تعميرات لوله كشي آب

امروزه بدون بررسي هاي اوليه و بدون در نظر گرفتن ميزان مصرفي ها ، بهينه سازي لوله كشي ، بهترين شيوه هاي كاهش مصرف آب و مصرف مصالح و مواد اوليه بدون توجه به ميزان فشار لازم در ساختمان و نكته هاي ديگر در لوله كشي و يا تعمير لوله كشي آب انجام مي شود.


تعميرات لوله كشي آب تنها به لوله كشي در خانه هاي جديد گفته نمي شود. خوشبختانه روش هاي مختلفي براي لوله كشي آب به كمك خانه هاي قديمي نيز به وجود آمده و با كمترين هزينه و خرابي توانسته اند ساختار قديمي لوله كشي خانه را تغيير دهند و متحول كنند.

حتي براي تعميرات لوله كشي آب و فاضلاب هم كمتر به سراغ متدهاي قبلي براي اصلاح لوله آسيب ديده مي روند و با استفاده از تكنيك ها و روش هاي نوين آسيب لوله اصلاح مي شود كه ديگر حتي نيازي به تخريب و يا استفاده از از ابزارها و تجهيزات زيادي هم ندارد.


به صورت كلي لوله هاي آسيب ديده و خراب را بايد به دو دسته لوله فاضلابي و لوله آب گرم و سرد تقسيم كنيم. به همين ترتيب بايد روش تعمير لوله كشي را هم به دو دسته تقسيم كرد. تعميرات نقطه اي و يا منطقه اي و تعميرات كلي و اساسي لوله كشي آب.


تعميرات لوله كشي آب گرم و سرد بصورت نقطه اي:

در لوله كشي آب گرم و سرد در صورت خرابي فورا تعمير مي شود. بيشترين مشكل در لوله هاي گالوانيزه و يا آهني ديده مي شوند كه عموما در لوله كشي ساختمان هاي قديمي مورد استفاده بوده و امروزه دچار پوسيدگي و رسوب گذاري شده اند.


تعمير نقطه اي اين لوله كشي آب ها با عوض كردن قطعات و اتصالات انجام مي شود. در صورت سوراخ شدن و يا ترك خوردن قسمت آسيب ديده تعويض مي شود. اما آيا به نظر خود شما لوله پوسيده و يا پر از رسوب با تعويض قسمتي از لوله به خوبي تعمير مي شود؟ يا اينكه در آينده نزديك نبايد دوباره قسمتي ديگر را تعمير كنيد؟


اين موضوع وقتي مشكل سازتر مي شود كه بدانيم لوله كشي آب سرد و گرم خانه بخصوص لوله هاي گالوانيزه با ابزارهاي قديمي لوله كشي شده اند. يعني كلا زير ساخت كار شده و براي تعمير هر قسمت بايد قسمتي از ساختمان هم به همراه آن خراب شود و دوباره ساخته شود.



تعمير لوله كشي آب گرم و سرد به صورت اساسي و كلي

وقتي صحبت از تعميرات لوله كشي آب گرم و سرد بصورت اساسي و كلي مي شود نگران اين موضوع مي شويد كه بايد كل ساختمان را خراب كنيم. بايد اثاثيه خانه را جمع كنيم و مشكلات زيادي در فكر ما به وجود مي آيد.


اما به هيچ عنوان اينگونه كار انجام نمي شود. يعني اگر قرار به تعمير لوله كشي ساختمان بصورت اساسي است بايد به دو صورت اين كار انجام شود. يا اين كه لوله كشي آب گرم و سرد بصورت رو كار انجام شود.

منبع: تشخيص كار - تاسيسات سرويس - لوله بازكني پرتقال

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 1118
  • بازدید کلی : 17233
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی