loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 217
يکشنبه 6 تير 1400 زمان : 13:15

پست های مهمان می تواند به شما کمک کند نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در زمینه خود تاسیس کنید ، دامنه نام تجاری خود را افزایش دهید و حتی شبکه شخصی خود را گسترش دهید - اگر سایت مناسب را برای ارسال مهمان در آن انتخاب کنید.

آن را به پست مهمان تبدیل کنید

پست های مهمان می تواند به شما کمک کند نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در زمینه خود تاسیس کنید ، دامنه نام تجاری خود را افزایش دهید و حتی شبکه شخصی خود را گسترش دهید - اگر سایت مناسب را برای ارسال مهمان در آن انتخاب کنید.

ارسال برای وب سایتی با دامنه دسترسی کمتر از وب سایت شما یا با مخاطبان کاملا متفاوت ، کمک چندانی به برند شما نخواهد کرد.

با این وجود یک وب سایت با اقتدار بالا که مخاطبان شما را هدف قرار دهد ، می تواند بی ارزش باشد.

اما ، ممکن است شما مایل نباشید 6 ساعت برای نوشتن پستی صرف کنید که ممکن است موثر باشد یا نباشد. بنابراین ، به جای ایجاد محتوای کاملاً جدید ، به دنبال برداشت جدیدی از موضوعی باشید که قبلاً آن را پوشش داده اید.

آیا می توانید از نمونه های جدیدتری برای اثبات حرف خود استفاده کنید؟ از مسیری دیگر به مسئله نزدیک شوید یا زیرمجموعه دیگری از مخاطبان خود را هدف قرار دهید؟

به یاد داشته باشید ، محتوای شما نمی تواند دزدی ادبی شود ، اما می تواند از محتوایی که قبلاً ایجاد کرده اید الهام گرفته شود.

به عنوان مثال ، شما می توانید از یک ابزار محتوای SEO مانند Clearscope برای تجزیه و تحلیل بخشی از محتوای وب سایت خود استفاده کنید.

داشبورد لیستی از اصطلاحات مرتبط را ارائه می دهد که می توانید با هدف قرار دادن اصطلاحات مختلف مرتبط ، یک قطعه کاملاً جدید ایجاد کنید.

یک اسلاید عرشه ایجاد کنید

وقتی صحبت از سایت های رسانه های اجتماعی می شود ، بیشتر بازاریابان بر روی فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام تمرکز می کنند. اما چندین سایت اجتماعی کوچکتر ، مانند Slideshare ، وجود دارد که می تواند به رانندگی قابل توجه کمک کند.

Slideshare در سال 2006 تاسیس شده است و متعلق به LinkedIn است و در حال حاضر بیش از 80 میلیون بازدید کننده دارد - بیشترین جستجوهای هدفمند ، طبق وب سایت آنها.

برای اینکه شما بتوانید سایت خود را بالا بیاورید باید از یک شرکت طراحی سایت خوب کمک بیگرید که سایت سئو شتاب توانسته در زمینه طراحی سایت در مازندران و شهرهای بابلسر و بابل - ساری و آمل خدمات طراحی وب سایت را انجام دهد.


این برای شما چه معنی دارد؟

با ترجمه پست وبلاگ خود به هضم ارائه اسلاید ، این فرصت را دارید که از طریق SlideShare رتبه بندی بالایی را برای اصطلاحات کلیدی مرتبط با تجارت خود کسب کنید.

اما ، وبلاگ خود را فقط در یک اسلاید کپی و پیست نکنید. ضمن ساده و آموزنده نگه داشتن اسلایدها ، به دنبال روش هایی برای برجسته سازی اطلاعات مهم باشید.

Seth Godin سه نکته برای ایجاد اسلایدهای جذاب در ، همانطور که انتظار دارید ، در ارائه SlideShare به اشتراک می گذارد.

اما این فقط یک ارائه متا نیست - بلکه از بخشی از یکی از کتابهای الکترونیکی وی ایجاد شده است که دوباره استفاده کرده است.

برای برجسته سازی نکات کلیدی ، اینفوگرافیک ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها یک روش جذاب بصری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات اصلی با مخاطبان شما هستند.

اما ، اینها فقط برای آمار نیستند - از اینفوگرافیک ها می توان برای ترسیم مرحله به مرحله یا به اشتراک گذاشتن نکات سریع مانند این مثال استفاده کرد:

اگر به دنبال دریافت نکات سریع برای بهبود ارائه هستید ، آیا ترجیح می دهید یک مقاله 2500 کلمه ای بخوانید ، یک فیلم تماشا کنید یا این اینفوگرافیک جذاب را اسکن کنید؟

بیشتر ما اینفوگرافیک را انتخاب می کنیم و دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

مغز ما تصاویر را خیلی سریعتر از محتوای نوشته شده پردازش می کند ، به این معنی که ما اطلاعات اینفوگرافیک ها را خیلی سریعتر جذب می کنیم.

اینفوگرافیک علاوه بر محبوبیت در بین خوانندگان آنلاین ، 170٪ پیوند بیشتر از پست نوشتاری استاندارد دارد - که به شما کمک می کند تا برند شما در فضای آنلاین بیشتر دیده شود.

دنیا وارونه شده است ، اما شما باید یک کسب و کار را اداره کنید.

استفاده مجدد از محتوا یک روش مقرون به صرفه برای حفظ ذهنیت برند شما و گسترش دامنه دسترسی شما در زمانی است که اکثر مشاغل در بودجه بازاریابی خود به سر می برند.

در اینجا یک نکته آخر وجود دارد که می توانید از محتوای مجدد خود بیشترین بهره را ببرید --- شامل پیوندهای داخلی بین مطالب جدید و پست هایی که از آنها الهام گرفته اید.


این امر به Google اطمینان می دهد که پست های شما مرتبط هستند - و امیدوارم بازدید کنندگان سایت را برای مدت زمان کمی بیشتر در اطراف خود نگه دارید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 1130
  • بازدید کلی : 17245
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی