loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 135
شنبه 6 دی 1399 زمان : 11:54

شما برای رسیدن به موفقیت بعدی انگیزه ، انگیزه و انگیزه دارید.وقتی به دیوار انگیزشی برخورد کردید چگونه می توانید قاطعانه بمانید؟ در ابتدا ، احساس می کنیم که انرژی و اشتیاق لازم برای بدست آوردن چیزی یا رسیدن به چیزی را که می خواهیم ، داریم.

شما برای رسیدن به موفقیت بعدی انگیزه ، انگیزه و انگیزه دارید.وقتی به دیوار انگیزشی برخورد کردید چگونه می توانید قاطعانه بمانید؟ در ابتدا ، احساس می کنیم که انرژی و اشتیاق لازم برای بدست آوردن چیزی یا رسیدن به چیزی را که می خواهیم ، داریم.

طول عمر آن کوتاه است و به تنهایی نمی تواند تلاش لازم برای رسیدن به خط پایان را هنگامی که موانع راه را می بندند ، حفظ کند.در اینجا سه کلید وجود دارد که بدون توجه به هر چیزی انگیزه و عزم راسخ داشته باشید ، بنابراین می توانید از وقت خود به طور مناسب استفاده کنید: تعیین اهداف ، تنظیم دور "چرا" و تنظیم برنامه.

هدف داشتن در کار

M. این اولین قدم برای اطمینان از بیشترین شانس موفقیت است.برای اندازه گیری هدف خود معیارهای خاصی تعیین کنید تا بتوانید پیشرفت خود را ردیابی کنید و انگیزه خود را حفظ کنید.

باید کشیده شود و شما را به حد مجاز برساند اما هنوز هم می توان آن را بدست آورد.آیا به برنامه های جامع کوتاه مدت و بلند مدت من ارتباط دارد؟ آیا این هدف برای من و / یا دیگران تفاوت مثبتی ایجاد خواهد کرد؟ آیا این با "چرا" یا هدف و ارزشهای من مطابقت دارد؟

همچنین ، شما باید برای رسیدن به هدف خود یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید.مشتری ها وقتی گیر می افتند ، توقف می کنند یا برای رسیدن به زندگی دلخواه خود تلاش می کنند و وقتی می خواهند سرعت پیشرفت خود را بدست آورند یا نتایج سازگارتر از آنچه را که می گیرند ، چه در زندگی شخصی و شخصی داشته باشند ، به من مراجعه می کنند.

تصاویر هدف داشتن

یکی از اولین چیزهایی که هر مشتری می پرسد این است: «به چه چیزی می چسبید؟من یک فرایند خاص دارم که می توانید برای کشف هدف خود استفاده کنید.

داشتن هدف در شغل

فرض کنید شما برای تعیین یک هدف تمام وقت ، پول ، دوستان ، روابط ، تحصیلات و تجربه لازم را دارید.تصور کنید که عصای جادویی خود را در هوا می چرخانید و به زندگی عالی خود در هر چهار جنبه اصلی زندگی دست پیدا می کنید. شما باید اهداف خود را طوری بنویسید که گویی قرار است در یک گیاه دور افتاده تولید شوند.

داشتن یک هدف

اگر هدف شما به اندازه کافی بزرگ است ، آن را برنامه ریزی کنید. مسئولیت پذیرتر شدن هر هفته از یک بازدید کننده موفق س Askال کنید و از توصیه های او استفاده کنید.

تعیین اهداف عملکردی

با توجه به کارآفرینی ، ما می توانیم در کلاس علوم کتابخانه شرکت کنیم یا مناسب ترین مکان را برای کتابخانه خود پیدا کنیم.بیایید از خود بپرسیم که در هر منطقه کجا می خواهیم برویم و چگونه باید اهداف خود را برای رسیدن به آنها در طول پنج سال آینده تعیین کنیم.به عنوان مثال ، اگر هدف بزرگ ما تناسب اندام و دستیابی به این هدف باشد ، شرکت در مسابقات کشوری را انتخاب کرده ایم و دو هفته ورزش می تواند در کوتاه مدت هدف خوبی باشد.

اندیکاتور تعیین هدف

برای اینکه رسالت خود را با خود روشن کنیم ، می توانیم چند س basicال اساسی از خود بپرسیم.

تعیین هدف برای کارآفرینی

در مورد کارآفرینی ، به محض رسیدن به اهداف اصلی خود ، مانند شرکت در کلاس علوم کتابخانه و یافتن مکان مناسب ، می توانیم اهداف جدیدی تعیین کنیم ، برای وام درخواست کنیم و مجوز کسب و کار جدید را دریافت کنیم.این "چرا" می تواند برای اهداف خاصی در هر زمینه از زندگی شما صدق کند.

تعیین هدف زندگی

این کلید یادگیری تعریف است زیرا وقت شما را به روشی معنادار و معنی دار هدایت می کند و به حداکثر می رساند که به هر کاری که انجام می دهید ارتباط داشته باشد.تقویم شما جایی است که به مهمترین دارایی خود - زمان - برای مهمترین اولویت خود پایبند هستید.

" با این طرز فکر و تقویم زندگی کنید ، همه چیز مهم است و برنامه ریزی برای از بین بردن انگیزه ، پتانسیل و حفظ عزم رابط کلیدی است.M.اهداف خود را ، آنها را به "چرا" پیوند دهید و همه چیز را برنامه ریزی کنید.

تعیین هدف کنکور

این راهنمای رایگان را که شامل مراحل عملی برای تبدیل رویاهای شما به واقعیت است ، از دست ندهید. مدت زمان طولانی است که از قبل برنامه ریزی شده است و شامل یک ارتباط عاطفی مرتبط و جاری نیست.این فاصله بین پاسخ صریح و انگیزه اصلی آنها دلیل اصلی توقف ، پاتوق ، مبارزه یا فقدان سازگاری و انگیزه بسیاری از افراد است. برخی می دانند كه چگونه این كار را انجام دهند.

اهداف غیر منطقی نیستند ، ممکن است ضرب الاجل غیر منطقی باشد.به عنوان مثال ، برای خوشحال بودن ، هدف ویژه ای را تعیین می کنیم: شرکت در مسابقات کشوری. این عوامل کمبود مهارت و کیفیت یا کمیت دانش و اطلاعات است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 1184
  • بازدید کلی : 17299
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی