loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 321
11 زمان : 1399:2

با آغاز فصل سوزوسرما , بخش اعظمي از اشخاص به انديشه پر‌نور كردن شوفاژ و يا اين كه به كارگيري از سيستم هاي گرمايشي متفاوتي مي‌افتند . استعمال از رادياتورهاي شوفاژ مي‌تواند روشي خوب براي گرم كردن منزل با دقت در ظاهر اتاق هاي گوناگون باشند .

با آغاز فصل سوزوسرما , بخش اعظمي از اشخاص به انديشه پر‌نور كردن شوفاژ و يا اين كه به كارگيري از سيستم هاي گرمايشي متفاوتي مي‌افتند . استعمال از رادياتورهاي شوفاژ مي‌تواند روشي خوب براي گرم كردن منزل با دقت در ظاهر اتاق هاي گوناگون باشند .


امروزه ديگر اضطراري نمي‌باشد كه به مقدار و سبك رادياتوري كه قصد خريد يا اين كه تعويض آن را داريد , محدود گرديد , به اين دليل كه آيتم هاي متعددي براي تعيين وجود دارا هستند كه با ذوق شما مطابقت و همخواني خواهند داشت و مي‌توانند اندازه قابل قبولي از گرما را براي فضاي مد نظرتان ساخت كنند .


راهنماي خريد شايسته ترين و ارزانترين رادياتور شوفاژ
براي آنكه بتوانيد شايسته ترين و ارزانترين رادياتور شوفاژ را خريداري فرماييد , مي بايست به سوالهاي زيادي جواب دهيد كه ما پيرو مقاله آن سوال ها كليدي را در اختيارتان قرار ميدهيم .


به چه تعداد و چه مقدار رادياتور نياز دارم
همانگونه كه ميدانيد , تعيين و خريد رادياتور قشنگ و شكيل , اين روز ها كار سادگي شده‌است و ديگر حتمي نميباشد تا يك رادياتور فراوان بزرگ را براي فضايي كوچك خريداري كنيد . امروزه كافيست يه خرده دست به كار شده و باز‌نگري هايي را شكل دهيد تا بتوانيد تعداد رادياتورهاي مورد نيازتان را به دست آوريد .


موقعيت دماي داخلي و فرنگي ساختمان , طول از كف , اندازه انرژي هايي كه هدر مي‌روند , گونه مصالح به كار رفته در ساختمان , حجم هواي محل ورود , طبقه فضاي متبوع , تعداد نفرات بومي در محيط همه در انتخاب توشه گرمايي رادياتورها دخيل مي باشند .


شوفاژ رادياتور را مي بايست كجا نصب كنم
ممكن است براي آنكه مخارج مرتبط با رادياتور شوفاژ تقليل يابد , سوال ها زيادي از خويش بپرسيد كه يك كدام از آن‌ها حتما , محل نصب مطلوب رادياتور است , به دليل آنكه در شكل گزينش مكاني نا مناسب , ممكن است نمي توانيد همت نيكي را از سيستم گرمايشي خويش شاهد باشيد .


جور ديوار فضاي مورد نظرتان , رمز نخ هاي متمايز را در رابطه با گزينش رادياتور و محل نصب آن به شما مي‌دهد . از ديد ايستايي و استاتيك نصب رادياتور در حالتي كه ديوارهاي سنگي و آجري داشته باشيد , به راحتي رادياتورهاي بزرگي را روي آن ها نصب كنيد .


درصورتي كه ديوار از گچ با فضاي توخالي در پشت آن تشكيل‌شده , واجب است كه محل اتصال گل ميخ ها را مشخص و معلوم فرمائيد . گل ميخ ها قويترين نصيب ديوار شما دراين‌صورت مي‌باشند كه براي نصب رادياتور به آنان نياز داريد .


رادياتورهاي لوله كشي يا اين كه شوفاژ برقي
شما مي‌توانيد به دو شكل از رادياتور شوفاژ به كارگيري نمائيد ; يك عدد با به كارگيري از لوله كشي آبگرم از ديگ موتورخانه حرارت مركزي يا اين كه پكيج شوفاژ و ديگري به كارگيري از شوفاژ برقي . شوفاژ برقي در قسمت هايي از خانه كه در آن لوله كشي نيست , كاربرد خواهد داشت .


ولي در‌حالتي كه منزل شما لوله كشي شده‌است , بايستي رادياتورهاي شوفاژ با طرح دلخواه به كار گيري نمائيد تا آب گرم از روش لوله ها , در همگي اطراف گردش پيدا نمايد . همينطور ضروري است بدانيد كه رادياتورهاي برقي به شكل مركزي در دست گرفتن نميشوند و براي هر اتاق بايستي شوفاژ برقي را به طريق جدا خريداري فرماييد .

خط لوله هاي جان دار شوفاژ را در حيث بگيريد
چنانچه در امتداد ديوار قرار گرفته اند , به راحتي مي‌توانيد رادياتورهاي متمايز را گزينش فرمائيد . دراين‌صورت احتمال دارد شما مي‌توانيد به راحتي بر تعداد پره ها و ارتفاع رادياتورهاي آلومينيومي خويش بيفزاييد و يا اين كه پره هاي بيشتر را چه بسا حذف فرماييد .


ولي در شرايطي‌كه لوله كشي از كف باشد , شايد با يه خرده معضل مواجه گرديد . در حالتي كه ميخواهيد رادياتورهاي تازه را جايگزين ديرين ها نمائيد , مشكلي نخواهيد داشت , البته چنانچه بخواهيد سبك و مقدار رادياتور پيشين را تغيير و تحول دهيد و يا اين كه سبك آن را تغيير‌و تحول دهيد , احتمال دارد واجب باشد كه كفپوش هاي كف را براي جابجايي لوله ها انقطاع فرماييد . درين موردها خوب تر است از نظرها اجرايي نصاب رادياتورها در محل به كار گيري فرماييد .


آيا به شيرهاي رادياتور احتياج دارم
براي هر رادياتور لوله كشي شده در منزل خويش به يك جفت شير و زانو احتياج داريد , چون اين ها براي در اختيار گرفتن خروجي گرما به شدت آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرند .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 61
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 1173
  • بازدید کلی : 17288
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی