loading...

اعتماد با خودت داشته باش

سعي كن تو تمام مراحل زندگي هميشه سرت بالا باشه حتي تو شكست

بازدید : 190
يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 زمان : 18:25

بهترین تولید تقاضای B2B ماهیت متنوعی دارد ، دارای قالب های مختلف و نقاط تماس مختلف مشتری است. کلید ساختن هر عنصر در تلاش شما بخشی از یک تجربه مثبت و یکپارچه ، ثبات است.

1. یک هویت تجاری سازگار ایجاد کنید

بهترین تولید تقاضای B2B ماهیت متنوعی دارد ، دارای قالب های مختلف و نقاط تماس مختلف مشتری است. کلید ساختن هر عنصر در تلاش شما بخشی از یک تجربه مثبت و یکپارچه ، ثبات است.

مارک تجاری ، صدا ، سبک و پیام رسانی خود را در هر نقطه تماس ثابت نگه دارید. با هر محتوایی که تولید می کنید ، از خود بپرسید: آیا این ارزش تجاری ما را به وضوح نشان می دهد؟ آیا مانند مارک ما به نظر می رسد و احساس می شود؟ آیا بلافاصله به عنوان مارک تجاری ما قابل تشخیص است؟

اگر اینگونه نیست ، تا وقتی صدای نام تجاری شما کاملاً شفاف شود ، آن را اصلاح کنید ، اصلاح کنید ، اصلاح کنید. به یاد داشته باشید ، پیام رسانی اشتباه باعث خاموش کردن مشتریان نمی شود ، بلکه بر اعتبار برند نیز تأثیر می گذارد.
2. از نزدیک با فروش همکاری کنید

مشتریان بالقوه خود را به تیم فروش با استفاده از تماس های عملی قوی و بصری متمایز و متناسب با شخصیت هدایت کنید. هنگامی که چشم انداز اطلاعات آنها را وارد می کند و یک صلاحیت صحیح ارزیابی می شود ، تیم فروش این مسئولیت را بر عهده می گیرند. از آنجا می توانند آنها را از طریق باقیمانده فرآیند تبدیل راهنمایی کنند.

ایجاد ارتباط قوی بین فروش و بازاریابی نیز برای درک چالش هایی که مخاطب شما تجربه می کند و نوع محتوایی که مخاطب شما مشتاق مصرف آن است ضروری است. اگر فقط به داده های کمی اعتماد کنید ، اطلاعات مهم مربوط به گفتگوهای مشتری را از دست خواهید داد. همچنین نمی دانید چه تعداد از هدایای تولید شده توسط هر محتوا واقعاً واجد شرایط بوده و کدام یک از با ارزش ترین مشتری ها هستند. تنها ترکیبی از داده های کمی و کیفی می تواند تصویر کاملی را به شما ارائه دهد.
3. شخصیت های خریدار و نقشه سفر مشتری را ایجاد کنید

تمام مطالب موجود در فعالیت های تولید تقاضای B2B خود را با توجه مخاطب خاص طراحی کنید. نه تنها شخصیت خریدار ، بلکه جایی که آن شخص مشتری در سفر خریدار است ، هدف قرار دهید. پس از ارائه محتوای منحصر به فرد برای هر مرحله از پرسونا و قیف ، مطمئن شوید که راهی برای کسب امتیاز برای تیم فروش شما وجود دارد. این به آنها کمک می کند بفهمند با چه کسانی کار می کنند تا بتوانند روش خود را متناسب تنظیم کنند.

در اینجا 9 مثال دقیق از شخصیت خریدار برای شروع کار آورده شده است!
4. مبارزات را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید

برای موفقیت در تولید تقاضای B2B ، بسیار داده محور باشید. کدام محتوا فرود می آید؟ چه پیام رسانی کار می کند؟ کدام اشخاص تبدیل می شوند؟ چه پیشنهادهایی جذابیت بیشتری دارند؟ نتایج هر یک از مطالب را با توجه به موضوع یا پیشنهاد کاملاً ارزیابی کنید ، پیگیری کنید:

دید
ترافیک کلی
ترافیک ارگانیک
نرخ تبدیل
بازاریابی واجد شرایط بازاریابی (MQL)
سرنخ های واجد شرایط فروش (SQL)

داشبورد آنلاین راه اندازی کنید تا بتوانید این معیارهای عملکرد SEO را نه تنها در چند ماه اول چرخه عمر محتوا ، بلکه در بلند مدت ردیابی کنید.

هنگامی که بتوانید فعالیت های خاص تولید تقاضا را با نتایج موفقیت آمیز مرتبط کنید ، می توانید استراتژی های مشابه رو به جلو را دو برابر کنید. شما می توانید کمپین ها یا مواردی را که سود قابل توجهی ندارند ، متوقف کنید و به بهبود ROI کلی SEO کمک کنید.

تولید تقاضای B2B چیست؟

تولید تقاضای B2B فرآیند ایجاد آگاهی و تقاضا برای محصولات یا خدمات شما است. Demand gen مخاطبان شما را گسترش می دهد ، سر و صدا ایجاد می کند و برای تبدیل علاقه به عمل ، ترافیک را هدایت می کند.
تولید تقاضای B2B در مقابل سرب چیست؟

تولید تقاضای B2B با آوردن بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما و معرفی آنها به راه حل های شما ، هدف شما افزایش مخاطبان است. از طرف دیگر ، تولید سرب B2B قصد دارد مخاطبان شما را به لیدهای واجد شرایط تبدیل کند. این یک تمایز ظریف است و این دو استراتژی کاملاً به هم پیوسته اند.
بهترین استراتژی های تولید تقاضای B2B چیست؟

برخی از استراتژی های برتر تقاضای عمومی شامل ، وبلاگ نویسی ، وبینارها ، تاکتیک های ABM ، محتوای قابل بارگیری ، نامه های مستقیم ، پادکست ها ، ایمیل و سئو می باشد.
برخی از بهترین روشهای تولید تقاضای B2B چیست؟

یک هویت تجاری سازگار ایجاد کنید. از نزدیک با فروش همکاری کنید. شخصیت های خریدار و نقشه سفر مشتری را ایجاد کنید. مبارزات خود را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید.

برچسب ها بازاریابی ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 52
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 1149
  • بازدید کلی : 17264
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی